Δείτε το MV REVIEW για το Dynamite των BTS από την αρθρογράφο μας Μαριάννα Κιτσοπούλου!
Το συγκρότημα που κάνει περήφανη την Νότια Κορέα, οι BTS επέστρεψαν με φρέσκια και καλοκαιρινή διάθεση μέσα από το νέο τους τραγούδι, με τίτλο “Dynamite“. Είναι το πρώτο τραγούδι το συγκροτήματος το οποίο περιλαμβάνει αγγλικό στίχο και παρά τις επιφυλάξεις πολλών ότι μέσω του αγγλικού στίχου το συγκρότημα θα χάσει την μοναδικότητα του και θα πέσει στην παγίδα των δυτικών προτύπων μουσικής, οι BTS κατάφεραν να εναρμονίσουν και να παντρέψουν τις προσωπικές τους μουσικές καταβολές με το funky στοιχείο μουσικής και όλα αυτά μέσω του αγγλικού στίχου κάνοντας έτσι το τραγούδι δικό τους!
Το ανάλαφρο και χαρούμενο beat είναι ότι καλύτερο για την ξέγνοιαστη εποχή του καλοκαιριού καθώς ανεβάζει τη διάθεση και δίνει θετική ενέργεια! Όπως ανέφερε και ο RM- αρχηγός του group-«αυτό το τραγούδι είναι ότι πρέπει για πρόγραμμα γυμναστικής!».Τα funk & soul καθώς και τα disco στοιχεία επικρατούν και δίνουν vintage και retro νότες από τα αξέχαστα 80s. Οι BTS μέσα από τους στίχους του τραγουδιού αποδίδουν φόρο τιμής στους θρύλους της μουσικής όπως οι Rolling Stones, o Michael Jackson και o Elvis Presley.
Αυτό φαίνεται και από το μουσικό βίντεο, που ξεκινάει με τον Jungkook- το μικρότερο μέλος του συγκροτήματος- να κάθεται σε ένα δωμάτιο στο οποίο υπάρχουν δύο αφίσες των Beatles από το θρυλικό άλμπουμ τους “Abbey Road” καθώς και ένα μεγάλο print του μεγάλου David Bowie δίπλα από poster του Arnold Swarzenegger για την ταινία του “The Terminator”. Στη συνέχεια ο Jungkook φοράει τα Timberland μποτάκια του, πίνει ένα ποτήρι γάλα και τραγουδάει στην κάμερα: “Cup of milk, let’s rock and roll.”
Στο μουσικό βίντεο, κύριος πρωταγωνιστής είναι τα ζωηρά χρώματα, όλου του φάσματος του ουράνιου τόξου και κυρίως τα παστέλ! To background και τα σημεία που βρίσκονται οι αγαπημένοι μας τραγουδιστές- ένα vintage διακοσμημένο δωμάτιο, ένα δισκάδικο, το Dynamite burger & donut shop, το Dynamite φορτηγάκι με παγωτά, ένα γήπεδο basket και η disco συνθέτουν το καταλληλότερο 80s σκηνικό, παίρνοντας έτσι μία γεύση από την ανάλαφρη καθημερινότητα των νέων εκείνης της εποχής! Το βίντεο του τραγουδιού τελειώνει με βεγγαλικά στα χρώματα του ουράνιου τόξου και με τα αγόρια να χορεύουν ταυτόχρονα στους ρυθμούς του Dynamite! Ο χρόνος του μουσικού βίντεο και τα πλάνα μοιράζονται ισόποσα σε όλα τα μέλη του συγκροτήματος, δίνοντας τους την ευκαιρία να δείξουν το μεγάλο τους ταλέντο και την καταπληκτική τους εμφάνιση.
Μέσω της αμοιβαίας υποστήριξης, οι ARMY δείχνουν έμπρακτα την αγάπη τους προς το αγαπημένο τους μουσικό συγκρότημα εξασφαλίζοντας του πάντα τις υψηλότερες θέσεις στην κορυφή των charts. Συγκεκριμένα το Dynamite ανέβηκε στην κορυφή των iΤunes σε 104 χώρες, κατατκτώντας ταυτόχρονα και την κορυφή του Spotify στην κατηγορία: Τοπ 50 παγκόσμια κομμάτια με 7,778,950 streams από την πρώτη κιόλας μέρα κυκλοφορίας του, παίρνοντας έτσι την θέση που κατείχε πριν το τραγούδι “Cardigan” της Taylor Swift. Με αυτόν τον τρόπο το Dynamite έχει ανακηρυχτεί ήδη ως το μεγαλύτερο Spotify debut για το 2020. Το ίδιο συνέβη και στο Deezer καθώς το τραγούδι κατέλαβε την 2η θέση στο Τop 100 World.
Τώρα όσον αφορά τις προβολές στο YouTube, οι BTS σημείωσαν 101,1 εκατομμύρια προβολές μέσα σε 24 ώρες! Γεγονός που κάνει το Dynamite, το μουσικό βίντεο που συγκέντρωσε τις περισσότερες προβολές μέσα σε 24 ώρες. Επιπλέον το μουσικό βίντεο του Dynamite έσπασε και άλλα δύο ρεκόρ: του μουσικού βίντεο που έφτασε γρηγορότερα τις 100 εκατομμύρια προβολές μέσα σε 24 ώρες και το πρώτο μουσικό βίντεο που ξεπέρασε τις 100 εκατομμύρια προβολές μέσα σε 24 ώρες παίρνοντας με αυτό τον τρόπο την πρωτοκαθεδρία των BLACKPINK με το How You Like That το οποίο σημείωσε 86,3 εκατομμύρια προβολές.
Οι BTS έχουν ακόμα να θέσουν πολλούς στόχους στην πορεία της καριέρας τους και να τους ξεπεράσουν, θέτοντας προκλήσεις για νέους καλλιτέχνες και αποτελώντας παράδειγμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους ανθρώπους του καλλιτεχνικού χώρου.
Θα ακολουθήσει και fashion report για το Dynamite!